טיסות זולות לניו זילנד: אוקלנד + אמסטרדם בחופשה אחת ב-871$
דצמבר 30, 2018
טיסות זולות לשמינית גמר ליגת האלופות: החל מ-105$, כולל ברצלונה, ריאל ויובנטוס
ינואר 6, 2019

מלונות בוטיק יוקרתיים במחיר של אכסניה: רשת המלונות החדשה שמשנה את חוקי המשחק

חדר בלייף האוס, הוואנה הקטנה (Life House)

מלון. בעבר זו הייתה אופציית הלינה היחידה עבור תיירים ברחבי העולם. אלא שעם השנים, חוויית ההתאכסנות במהלך טיולים השתנתה מקצה לקצה וכיום היא מאוד שונה ומגוונת, במיוחד עבור צעירים. האלטרנטיבה היא כמובן Airbnb או Couch Surfing למרחיקי לכת, אך אין ספק שהמלונות מהווים את הפתרון הנוח ביותר עבור מרבית האנשים. עם זאת, מה שמאפיין את רוב המלונות הסטנדרטיים הממוצעים זה בדרך כלל בנאליות, במקרים רבים ריחוק, ומקום שלא כל כך רוצים להיות בו מעבר למה שחייבים. די ברור שיש מקום לשינוי ורענון, שיהפכו את החוויה הכול כך תדירה הזו למהנה וחברתית יותר.

מי שמנסה לשנות את המצב היא חברה מיוחדת מאוד בשם “לייף האוס” שרוצה להפוך את חוויית השהות במלון לחוויה שיתופית, שיקית ובעיקר חברתית. החברה הוקמה על ידי ראמי זאידן (יזם ומלונאי) ויורי יאקוביק (יזם תוכנה), והיא כבר השיגה את כל המימונים הנדרשים על ידי האנשים החזקים בסיליקון ואלי. אז מה העניין? שדרוג, מיתוג, תמחור הוגן ו….אפליקציה חברתית לכל מלון!

הסטייל שממנו הכול מתחיל

החזון של לייף האוס הוא להקים רשת מלונות חובקת עולם שכוללת חדרים יוקרתיים, שיקים ומעוצבים, ולשווק אותם במחירים זולים של עד כ-70 אחוז מהממוצע בשוק. ההגדרה של המייד לרשת היא: “רשת מלונות הממומנת על ידי חברות בסיליקון ואלי עם גישת “Tech First”. החברה למעשה שמה דגש על הנראות של בתי המלון שלה, אם כי בשילוב של אלמנט חברתי טכנולוגי. המשמעות: מלונות בוטיק יוקרתיים ומעוצבים בדרגת 4-5 כוכבים, במחירים נמוכים במיוחד.

חדר בלייף האוס, הוואנה הקטנה (Life House)

אזור “הוואנה הקטנה” שבמיאמי נבחר ללוקיישן הראשון, שם נפתח המלון של הרשת ב-28.12.18. מדובר ברובע בו גרים קובנים רבים, שנמצאים שם עוד משנות ה-50 של המאה הקודמת. בהוואנה הקטנה תמצאו כל מה שקשור לתרבות הקובנית, כולל כמובן אוכל אותנטי וטעים במיוחד. המלון השני אמור להיפתח בקרוב מאוד, ועד סוף שנת 2019 מקווה זאידן לפתוח כ-20 מלונות נוספים, כאשר ברוקלין ודנבר (אזורי הסקי) כבר סומנו.

הפן הקוסמטי והוויזואלי של החדרים הוא חשוב מאוד עבור החברה, מפני שבלייף האוס מרגישים שה-“מיליאנלים הוותיקים”, שהם קהל היעד המוגדר, מחפשים מקומות איכותיים להתאכסן בהם, אך נופלים בין הכסאות, מכיוון שהם לא יכולים להרשות לעצמם חדרים יוקרתיים ברשתות המלונות המסורתיות. לכן, החדרים יעוצבו על ידי מעצבים מוכשרים, תוך כדי תשומת לב לקומפקטיות ונוחות. לפי זאידן, במלונות הסטנדרטיים יש חדרים גדולים מדי, עם אזורים מיותרים כמו מטבח ואזורי ישיבה. מנגד, בלייף האוס, החדר יהיה מינימליסטי, אם כי מעוצב, וכל אזורי הישיבה יהיו משותפים, על פי החזון החברתי של החברה. אגב, במלון תהיה גם אפשרות של לקיחת חדרים משותפים של עד ארבעה אנשים במקביל. עם זאת, חשוב לציין כי כל אחד מקבל את הפרטיות שלו עם וילון ייעודי, כולל מיטה מפוארת עם מזרון כפול. הסטנדרט הוא הדבר החשוב ביותר כאן, והתמחור? זה כל היופי.

בילויים משותפים, צ’טים ועסקים מקומיים

מבחינת לייף האוס, הדובדבן שבקצפת הוא הפן הטכנולוגי חברתי. על פי זאידן, אנשים רבים מטיילים בעיקר כדי לפגוש אנשים חדשים. עם זאת, לא פשוט להתחבר לחבורות שונות, והחיבור הכי טוב קורה על בסיס תחומי עניין. הפתרון של לייף האוס: כל האורחים של המלון יקבלו גישה לאפליקציה ייעודית שמטרתה לאפשר בוקינג מהיר, כניסה לחדר ללא מפתח ושימוש כללי בשירותי המלון, אך בעיקר תחבר אותם לרשת חברתית שתנסה לגרום להם ליהנות אחד מהשני בזמן החופשה.

חדר משותף בלייף האוס, הוואנה הקטנה (Life House)

האורחים יוכלו לצ’וטט אחד עם השני, לחפש מטיילים אחרים על בסיס גיל, מצב משפחתי, מין, וכמובן על בסיס עניין. כך למשל יוכלו להיפגש כל ההורים במלון למפגש משותף עם הילדים, חובבי אוכל יוכלו ללכת למסעדה טובה יחד, ואנשי הלילה יוכלו לחבור יחד לסיבוב ברים. רווקים ורווקות כמובן, יוכלו להשתמש באפליקציה למטרת היכרויות. גם בעלי עסקים מקומיים ואנשים מסוימים מאוד יקבלו גישה לאפליקציה על מנת שיוכלו גם הם לעזור לתיירים למצוא מקומות שווים לבילוי. אלו יקראו “מובילי קהילה”, והם אלו שירוויחו פרסום עבור הטבות לאורחי המלון. מעבר לכך, בלייף האוס שמים דגש על טכנולוגיה ולכן לאורחים תינתן האפשרות לבחור באפשרות של צ’ק אאוט מוקדם או מאוחר דרך הרשת, לבקש בקשות מיוחדות ובאופן כללי, פשוט להתנהל בצורה מקוונת ונוחה מול אנשי המלון.

והמחיר? אין בכלל תחרות

את כל החבילה המופלאה הזו צפויה לשווק לייף האוס במחירים נוחים מאוד, וזאת בעקבות החיסכון שנוצר בכל האספקטים האחרים, כולל ניצול מקסימלי של המקום, ויתור על ארוחות הבוקר ועוד. המחירים צפויים להיות זולים במיוחד ובכל מלון שיוקם, תהיה לפחות קטגוריה אחת שמציעה חדר בפחות מ-149 דולר ללילה (למלון בוטיק יוקרתי, כן?). בחודשיים הראשונים שלאחר פתיחת המלון במיאמי, מחיר ההיכרות בחלק מהחדרים יהיה 109 דולר ללילה בלבד, אך זה לא נוגד את העובדה שכמעט בכל המלונות יהיו גם סוויטות במחירים יקרים יותר.

זאידן פירט על החלום: “במלונות יש הרבה בעיות, לא רק מחיר וחוויה. אנחנו מציעים פתרון הוליסטי וכולל, מבלי להעלות את המחיר ואף להוריד אותו. נעשה זאת עם טכנולוגיה ושיווק נכון כשהקונספט הוא מודרניזציה לתעשייה עתיקה. אנחנו רוצים להעניק ללקוחות חוויה של 4.5 כוכבים בשבריר המחיר”.

“אחוזה טרופית” ו”קוטג’ של שנות ה-30″

המלון שייפתח בסאות׳ ביץ׳ (Life House)

לכל מלון, אגב, צפוי להיות טאץ’ ייחודי. למלון בהוואנה הקטנה יהיה לוק של “אחוזה טרופית” ולמלון בסאות’ ביץ’, שייפתח מיד אחריו, יהיה מראה של “קוטג’ חוף של שנות ה-30”. היכולת להתאים את המלון ללוקיישן היא קריטית, כי זה חלק ממה שאנשים מבקשים ומחפשים בחופשה. במלונות של לייף האוס ישימו דגש גם על אוכל איכותי, אם כי יגישו רק קפה בבוקר. את הארוחות הגדולות והמפוארות יגישו בערב כדי לגרום לאורחים להרגיש כמה שיותר בבית. גם פה, הדגש המרכזי הוא על שיתופיות ואחווה הדדית, שכן בלייף האוס רוצים לייצר סוג של קומונה עילית ואופנתית על בסיס תיירותי.

הקונספט הוא מעניין מאוד, ויהיה מרתק לראות את רמת ההצלחה של הסנונית הראשונה במיאמי. אנשים מחפשים כיום את הערך המוסף בכל דבר, ומלונאות איננה שונה. אם אנשים, לבטח “מילניאלים מבוגרים”, יכולים להשיג חוויה שונה ומיוחדת, הם יעדיפו אותה אפילו על פני אופציות זולות יותר. מי יודע? אולי אנחנו בפתחו של טרנד עולמי חדש ומרתק.

המלון שייפתח בסאות׳ ביץ׳ (Life House)

חלל משותף במלון שייפתח בסאות׳ ביץ׳ (Life House)

הגג-בר המשותף, הוואנה הקטנה (Life House)

חלל משותף, הוואנה הקטנה (Life House)

 

צוות בעולם
צוות בעולם
צוות בעולם - מומחים לחו"ל. טיסות במחירים מגוחכים, דילים למלונות וטיפים והמלצות ליעדים הכי שווים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות